29 de juny 2005

L'ALCALDE, EL FÒRUM I LA INTEL·LIGÈNCIA DELS BARCELONINS

Acabo de llegir a un setmanari català de recent creació una entrevista a l’Alcalde Joan Clos i no sé si estic trist, desencisat o directament indignat. No m’agrada aquest Alcalde i no penso votar-lo a les properes eleccions. Però no m’esperava de la seva persona l’insult a la meva limitada intel·ligència.

Contesta el Sr. Alcalde a la pregunta de si es va fallar a l’hora d’explicar el Fòrum 2004 dient que “sempre es poden explicar més bé les coses, però també depèn de la capacitat de cadascú d’entendre el que s’explica”.

Sr. Alcalde, afortunadament vivim en una democràcia i vostè no és ningú per jutjar la capacitat de comprensió d’aquells que no comparteixen la seva visió de la ciutat. Sr.Clos, podem estar d’acord o en desacord. Em podrà agradar o no la seva forma de gestionar la ciutat. Però tingui per segur que mai posaré en dubte la seva intel·ligència.