27 d’octubre 2006

ARROGÀNCIA? AVORRIMENT? I SI PARLEM DE TALENT?

De tots els recursos dialèctics que el PSC ha posat en campanya –que val a dir que tampoc han estat gaires- el que sembla que ha quatllat més és aquest que diu que l’Artur MAS és un prepotent i un arrogant.

Però que ens hi hem de casar, amb l’Artur? A partir d’aquí, jo em faig la següent reflexió. L’Artur, sigui o no arrogant o prepotent, està o no preparat per dirigir el país? Perquè aquesta segueix sent la pregunta que es posa als catalans a sobre la taula! No es tracta de NO votar aquell candidat que és així o això, sino de votar A FAVOR d’aquell candidat i aquella força política amb capacitat per governar el país!!

Per tant, com gairebé sempre, el PSC ens intenta fer trampa. Ens intenta confondre. Si en MAS és o no prepotent és quelcom subjectiu. I aquí del que es tracta és de decidir qui ens pot governar millor. Vull dir que jo ara podria dir que en MONTILLA em sembla avorrit o poca cosa. I això no tindria res a veure amb el què es jutja l’1 de novembre. Perquè sent prepotent o avorrit, o avorrit i prepotent, del què es tracta és si s’està o no preparat per dirigir el país.

I què cal per dirigir el país? A mi em sembla clar: preparació, agilitat mental, idees clares i amor al país i a la seva gent. Cal que digui qui compleix i qui no compleix?